Learn more

De Frisdrankfabriek

OMSCHRIJVING

Hoe breng je twee lijnen – échte frisdrank en functionele drankjes – samen onder één merk dat relevant én onderscheidend is?


We onderzochten consumententrends, winkelgedrag en merkperceptie. Die data vertaalden we naar een tweelagenmerk: de classic line voor dorstlessers en de longevity line voor doorpakkers. Eén merk-DNA, twee heldere beloftes. Alles visueel én verbaal perfect in balans. De Frisdrankfabriek is geen standaard newcomer, maar een category challenger. Gebouwd op data. Gedragen door strategie. Aangestuurd door design dat blijft hangen.

DIENSTEN

  • Strategie
  • Visuele identiteit
  • Art direction
  • Illustratie

KLANT

De Frisdrankfabriek

JAAR

2025

De Frisdrankfabriek, blikken op een rij
Statement Text, De Frisdrankfabriek
De Frisdrankfabriek Artwork
Tote bag design, De Frisdranfabriek
Logo, De Frisdranfabriek
Blikken met patroon, De Frisdranfabriek
De Frisdrankfabriek Billboard
Blik met copy, de Frisdrankfabriek

CONTACT INFORMATIE

Kennismaking inplannen

SAMENWERKEN?

Melle Schellekens

Creative Director

CONTACT

Klaar om jouw merk te versterken?